Helper/Mod - Ansökning

För att kunna ansöka till Helper/Mod så måste du första registrera dig på vårat forum och sen logga in. Sedan kan du göra din ansökan här och därefter så får du vänta på ett svar ifall din ansökan blev godkänd eller nekad.


Tillvägagångsätt:

1. Skapa ett konto eller logga in på ett befintligt. Om du inte har något konto skapar du detta enkelt genom att gå hit eller klicka uppe i högra hörnet på "Gäst", välj sedan "Registrera". Efter det fyller du i dina uppgifter såsom namn, e-post och anger ett lösenord. Du behöve inte ange födelsedatum och plats ifall du inte vill. Acceptera sedan våra villkor genom att klicka i rutan och sedan klickar du på "Registera". Sen har ditt konto skapats och du kan nu logga in på det.

2. När du nu är inloggad så kan du gå hit här för att fylla i din ansökan eller så klickar du uppe i menyn på "Staff Ansökning".

3. Du kan nu börja fylla i din ansökan genom att svara på alla frågor och sen skickar du in den genom att klicka längst nere i formuläret på "Skicka".

Ett tips är att innan du klickar på skicka är att kopiera alla dina svar och spara ner dessa på din egna dator. För ibland kan det hända ifall du har hållt på länge med en ansökan att du automatiskt har loggats ut och då försvinner alla svar när du klicka på Skicka och ansökan registeras inte. Ifall du då har sparat ner svaren kan du enkelt bara kopiera in dessa igen och göra om ansökan.