Scarmo
Spelare

2 inlägg
2 gillningar

IGN: Scarmo
Av Scarmo » över 5 år sedan
Hej, jag har spelat på oversize ett tag nu men skapade ett konto på forumet för att skriva det här.

Factions har för lite funktioner, enligt mig. Det finns sååå mycket mer som skulle kunna läggas till, tex; Chunkbuster, Trench picks, Spawner stacking och upgrades, f fly (vet inte om det finns), money vouchers, mobhoppers, crophoppers och så mycket mer.

Hoppas att du tar till dig av detta Anton, och implementerar åtminstonde något av dessa förslag i nästa säsong. //Scarmo.





:P



xumon
Mod

6 inlägg
0 gillningar

IGN: xumon
Av xumon » över 5 år sedan
Gillar dina förslag! 


-xumon







Soutz
Spelare

4 inlägg
0 gillningar

IGN: Soutz
Av Soutz » över 5 år sedan
Hej!
Jag undrar vilka slaks grejer du menar (Typ en lista). Men jag tror jag vet vad du menar/tänker på. Och jag tycker inte oversize borde lägga till massor av nya updatering inom factions (T.ex faction points, harvester howes *Säljer automatisk sugercane / ger all hugen sugercane till dit inv*, m.m).

För att, oversize är ett mer "Old school" faction community. Det jag menar med detta är att oversize är mer gammalt, och inte med alla nya saker. Om man vill köra med nya coola saker kan man gå till andra servers. Och oversize-factions har altid varit mer "Oldschool". När andra servers hade t.ex /pv hade inte oversize det. Oversize är mer en "Old school" still av server.

-FanaticMC







Scarmo
Spelare

2 inlägg
2 gillningar

IGN: Scarmo
Av Scarmo » över 5 år sedan
Hmmm, sant Fanatic. Men ändå, någon liten sak hade ju varit kul!





:P



xANTONx
Admin

17 inlägg
5 gillningar

IGN: xANTONx
Av xANTONx » över 5 år sedan
Hej, 
Tack för alla förslag, vi ska ta med oss detta när vi arbetar på nästa säsong av Factions!





Vänligen,

xANTONx | Anton - OverSizeNetwork Ägare

Ytterligare frågor? Tveka inte, kontakta mig