xumon
Mod

6 inlägg
0 gillningar

IGN: xumon
Av xumon » över 5 år sedan
Hej,


Jag vill bara säga en ide jag har om head hunting, som vi alla nog vet kommer en ny svensk faction server öppna och den kommer ta många spelare från oversize vilket är väldigt tråkigt, därför tycker jag att oversize ska bli den första svenska och enda head hunting servern! Personligen tycker jag att det är roliga med headhunt för att man måste grinda mer, så det inte bara är att man står afk vid sina spawners och får pengar om och om igen. Såklart kommer man kunna ha spawners precis som vanligt och käna pengar på det sättet om man vill. 
Man borde ha ca 10-20 levlar och i slutet när man har klarat alla levlar kanske man kan köpa exklusiva saker, som t.ex fly eller någon oändlig potion effect.

Detta är vad jag tycker servern ska ha till nästa season (season #6) och jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra! 

-xumon
 







AlbinDom
Spelare

15 inlägg
0 gillningar

IGN: AlbinDom
Av AlbinDom » över 5 år sedan
Kul ide.







xANTONx
Admin

17 inlägg
5 gillningar

IGN: xANTONx
Av xANTONx » över 5 år sedan
Hej, 
Tack för idén, vi kommer tänka på detta när vi utvecklar säsong 6.





Vänligen,

xANTONx | Anton - OverSizeNetwork Ägare

Ytterligare frågor? Tveka inte, kontakta mig



Vorh
Spelare

1 inlägg
0 gillningar

IGN: Vorh
Av Vorh » över 5 år sedan
,
Bra idé, skulle vara roligt med det :)





14 bast 



Soutz
Spelare

4 inlägg
0 gillningar

IGN: Soutz
Av Soutz » över 5 år sedan
Bra idee. Jag skälv tycker att det skulle kunna hjälpa oversizenetwork att få fler spelare. Men du har inte tänkt på nackdelarna. T.ex andra svenska servers kanske också skaffar head hunting men ett eget codat/bättre. Och då vill fler spelare gå dit, eller om någon annan server börjar med det innan oversize, skulle det bli som om oversize copyrightade den/dom serversarna. Och det skulle ge oversize ett dåligt rykte.

Men ändå, bra idee. Men nästa gång, tänk på att ha med fördelar och nakdelar. Min nakdel var bara en snabbt enkelt exempel jag kom på.

-FanaticMC







xumon
Mod

6 inlägg
0 gillningar

IGN: xumon
Av xumon » över 5 år sedan
FanaticMC,

Förstår, tack för du sa det!

//xumon